Amanda Lundberg - Salix Shampoo & Michel

Hej! Som ni kanske redan visste heeter jag Amanda Lundberg.
Jag är 13 år fyllde den 16 april, går i 6an men börjar 7an i höst då.
Jag är oftast ganska glad och positiv men jag kan bli riktigt sur också.
På fritiden är jag mest i stallet eller med kompisar.

Min egna ponny, som bara är min heter Michel. Han är en valack född 1997.
Han kommer från holland och härstammning okänd.
Jag har haft Michel i 3 år den 9 augusti.
Vi har tillsammans startat LB i hoppning och LC dressyr.
Ingen av oss gillar dressyr så mkt utan vi är ett hoppekipage om man säger så ;)
Michel verkligen älskar att hoppa! Och att vara i skogen och springa foooort!
Där kan man inte bromsa han, galning!! hehe..
Hans bästa kompis är våran shettis Fanny :)

Min låneponny som jag delar med min syster heter Salix Shampoo (kallas Shampoo)
Och hon är ett sto född 1992. Shampoo har bott hos oss ett år den 31 maj.
Med Shampoo tävlar jag dressyr men har även hopptävlat lite!
Dressyr har vi ensålänge kommit till LB nivå i och hoppning har vi hoppat LC.
Jag hoppar inte så mycket med henne eftersom hon är gammal.
Men med förra ryttaren har hon kvalat till SM i dressyr!
Shampoo är världens största matvrak, hon älskar mat!!
Det är nog de bästa hon vet...
Shampoo har även flera föl :)





Den bruna är våran häst han också, han heter Bravad för er som inte visste de!

Michel, Fanny och Bravad

Jag har även tävla Brvad i hoppning :)





/Amanda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0